Blog

PAUZA OD 5 MJESECI

Piše: Irena Slunjski  │  “Moram priznati da je Linea jako utjecala na mene.”

Danas sam ponovno, nakon pauze od 5 mjeseci, ušla u Linea Snellu. Na novoj lokaciji, prekrasna oaza za žene. Ušla sam u uskoj majici i kratkim hlačama 🙂 Ne zato jer nema više ništa oko struka što bi se valjalo skinuti, nego zato jer je pogled drugačiji. Kasnila sam par minuta, a tri žene su već vrijedno vježbale! Kud prije?!

OTPUSTITE NAPETOST MEDITACIJOM

Kad prođemo kroz teško razdoblje, treba nam vremena da nestane napetosti. Iako ne možemo kontrolirati sve što nam se događa u životu, možemo naučiti kako se prilagoditi okolnostima i prihvatiti promjene. Meditacija nam također može pomoći u tome.

Za bolje zdravlje i osjećaj, početnicima je dovoljno 5 do 10 minuta kvalitetne meditacije na dan.

MI ŽENE SE TAKOĐER VOLIMO I ZABAVLJATI!

Opuštanje i ZABAVA važni su elementi uravnoteženog života. Pune nas novom energijom i zaletom, zato ih ne smijemo zanemarivati. Kako bi vam malo pomogli, za vas smo odabrali nekoliko jednostavnih ideja za kvalitetno provođenje slobodnog vremena – kako sa samom sobom, tako i sa svojim partnerom ili većom grupom ljudi. Upotrijebite kreativnost i maštu.

TU SMO ZA VAS!

Poštovane, s veseljem vas obavještavamo da opet otvaramo naša vrata u ponedjeljak 04.05.2020. S obzirom na protuepidemijske mjere koje su još uvijek na snazi, uskladili smo se s preporukama HZJZ.

SA OSMIJEHOM I RADOŠĆU DO ZDRAVLJA

Kad prolazimo kroz teško i naporno razdoblje, zabava i opuštanje još su važnije komponente uravnoteženog života. Pažljive aktivnosti ispunjavaju nas novom energijom i nagonom, a smijeh dokazano ima brojne kratkoročne i dugoročne učinke: ublažava napetost, poboljšava raspoloženje i osobno zadovoljstvo, smanjuje reakciju stresa i boli u tijelu, stimulira unutarnje organe i jača imunološki sustav.

POVRATAK PRIRODI I POBJEDNIČKOJ LINIJI

Možemo smršaviti na više načina, ali za dugotrajne rezultate i zdravlje važno je mršaviti sigurno, promišljeno i ujedno minimalizirati opterećenje na tijelu. Gubitak kilograma nije samo u brojanju kalorija i uklanjanju masnoća koje se nakupljaju na različitim dijelovima tijela.

Odviknite se od šećera u 10 koraka

Nije novost da je šećer prijatelj pretilosti, dijabetesa, visokog krvnog tlaka, upala, anksioznosti, problema s kožom i probave … O ovisnosti o šećeru sve se manje govori, ali mnogi koji odluče smanjiti unos slatkiša se u početku susreću s velikim izazovom. 

Kako održavati motivaciju za mršavljenje?

Izgubite li motivaciju u hladnim mjesecima za održavanje zdravog tijela i brigu o svom tijelu? Jesu li se ljetni kilogrami vratili?

Ne bojte se! Prikupili smo gomilu savjeta vrhunskih stručnjaka – liječnika, psihologa, trenera – kako bi nam dali neke od najboljih, inspirativnih savjeta kako vas motivirati za gubitak kilograma.

1. foto session │ 2020.

Piše: Linea Snella, 07.02.2020.  |  Fotografiranje, friziranje, šminkanje…

Ponovo smo u akciji u našoj već poznatoj bijeloj košulji i trapericama 🙂Na ovakvom druženju našim klijenticama koje uspješno završe svoj program i ostvare svoj cilj, poklanjamo profesionalno slikanje, šminkanje i frizuru.

Zdrava i hrskava domaća granola po vašem ukusu

Jedna od najvećih zamki prehrambene industrije jest uhvatiti se u koštac s jednostavnim jutarnjim obrokom poput žitarica. Kupljeni musli, miješane žitarice, granole i žitarice mnogih proizvođača, koji se u oglasima pojavljuju kao najbolji izbor zdravog doručka, u stvari su prava bomba kalorija, šećera i soli.

Skrij
Besplatno savjetovanje
Ispunite prijavni obrazac
i osigurajte svoj termin za
Besplatno savjetovanje
x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Online kolačići

Web stranica www.bigbang.si koristi kolačiće za pružanje on-line usluga, analizu korištenja, sustave oglašavanja i funkcionalnost, kojih bez kolačića ne bi mogli ponuditi. Klikom na gumb "DA" prihvaćate njihovu instalaciju. Više o kolačićima možete pročitati ovdje.

DA