PLAN PREHRANE ili…

…sve je komplicirano dok ne postane jednostavno 🙂

Piše: Snježana Drusany 

Moj prvi dan u Linea Snelli bio je zabavan. Mjerenje visine, težine…ok…ovo mi je bilo malo manje zabavno, ali barem sam pogledala istini u oči 🙂 , dogovor oko mojih želja, savjetovanje što i kako ćemo to postići, vježbanje na Thermobikeu (vjerovatno svaki puta kad ga spomenem uz njega ću vam napisati da ga obožavam) no dobila sam i nekoliko papira.

Na jednom je pisalo Načela zdrave prehrane uz popratni tekst, na ostalima su bili primjeri jelovnika i dobila sam nekoliko lijepih šarenih tabelica…e tu je pisalo Dnevnik prehrane za 7 dana. Ovdje je trebalo upisivati sve što pojedemo tokom dana. Ma…piece of cake…pomislih, pa znam valjda što i kako treba jesti! I krenula sam upisivati….Nakon 7 dana…shvatila sam da baš i ne znam što i kako treba jesti!

Plan prehrane

Prvi pregled mog Dnevnika prehrane je izgledao otprilike ovako: “Snježana! ….krem juha od gljiva može kao večera, ali gožđe ne! Njega jedi prijepodne. Palenta? Ne! Ona je za ručak! Med? …ali meni je tako pasao uz jogurt i chia sjemenke…. u popodnevnoj užini Ne-mo-že! Med pojedi prijepodne. “Ajajajaj…..pa što da jedem, uhvatila sam se za glavu?!

Taj prvi tjedan nisam izgubila skoro ništa na težini, nisam ni dobila…istina bolje sam se osjećala, .ali cilj mi je skinuti nekih 6-7 kg, zar ne?Zašto sam se bolje osjećala? Jednostavno….jela sam 3 glavna obroka i 2 užine, dakle, kompletnu količinu hrane rasporedila sam na više manjih obroka, moj želudac je bio manje opterećen i time više zahvalan.

MOJ RUČAK: Pileći file s grilla, kuhana brokula, zimska zelena salata (to ti je ona malo gorka, kovrčava, a nije radič), riža (kombinacija smeđe, crvene i crne…piše na kutiji da su sve 3 integralne)

Blog-Snjezana-Linea-Snella

Znam, znam…sad ide ono tipična konstatacija, ali ja nemam vremena jesti 5x na dan!!!! Imaš! Popiti 2 dl jogurta kao poslijepodnevnu užinu i pogrickati nešto orašastih polodova i nije neki problem, slažete se?

Sada polako ulazim u 3. tjedan mog kvalitetnijeg načina prehrane i nisam još svladala sve što me muči, još uvijek zapišem na papirić nedoumice, pa na prvom slijedećem treningu pitam….smijem li ovo poslijepodne, a ovo, a ovo….i tako unedogled. Zato ne ustručavajte se pitati, nikada! Svi zajedno smo ovdje kako bi nam bilo bolje, a od ustručavanja i nelagode…nikada rezultata. I planirajte obroke unaprijed, za nekoliko dana, planirajte, planirajte….vidjet ćete koliko od kompliciranog odjednom sve postaje puno jednostavnije.

MOJA VEČERA: Pileći file s grilla, miješana salata (rajčica, luk, zimska salata, svježi krastavac, masl.ulje, jabučni ocat)

Blog-Snjezana-Linea-Snella

Iskreno, najveći problem su mi predstavljali poslijepodnevna užina i večera, ne u smislu da sam gladna, nego sam znala pojesti nešto voćno ili nešto što nije uglavnom protein, a to u ovoj fazi prehrane i nije preporučljivo, no usvajam i te nove navike. Ništa ne ide preko noći, pa nismo  ni kilograme natukle preko noći. Zato, polako….sve će biti kako treba, svi mi to možemo.

Osmijeh na lice i zamislite se kako na proljeće ponosno šećete svoje novo JA, svoje lijepo. zdravo vitko tijelo u novoj haljinici…..nije li to predivno? I kao i svaki puta, završit ćemo jednom lijepom afirmacijom: “Sada činim i jedem samo ono što je za mene najbolje.” 

Besplatno savjetovanje

 

Skrij
Besplatno savjetovanje
Ispunite prijavni obrazac
i osigurajte svoj termin za
Besplatno savjetovanje
x Uspešno ste se prijavili na e-novice.

Hvala!

x Prijava je bila uspešno oddana.

Hvala!

Online kolačići

Web stranica www.bigbang.si koristi kolačiće za pružanje on-line usluga, analizu korištenja, sustave oglašavanja i funkcionalnost, kojih bez kolačića ne bi mogli ponuditi. Klikom na gumb "DA" prihvaćate njihovu instalaciju. Više o kolačićima možete pročitati ovdje.

DA